Babe meer

12 januari 2013 - Ba Bể Nationaal Park, Vietnam

11januari;

Vandaag vroeg opgestaan voor onze boottocht naar Babe lake, we werden opgehaald met de brommer, een kwartiertje later zxaten  we in ons bootje.

Dirk wijsgemaakt dat er kroko zaten ;-) en weer geelukt ook. Wat was het koud vandaag nqa een uurtje op de boot stelde we ons de vraag of dit echt tot 16.00u ging duren? Bevroren... geschat op een 4 graden.

Deo;geving was echter prachtig mmoie bergen, rotsen, groen, van de velden en bomen, zoveel werkende vitnamesen. Ze werken super hard! Wel leuk om te zien, ze doen zoveel dingen die wij niet begrijpen. Onderweg een stopje voor waterfal (wat voor dirk links betekent) en te eten... super lekker. We kregen mais sake, lekker maar straf spul... en NEE zeggen ging moeilijk, vooral voor dirk als man. Ze vulden het elke keer weer, wel echt grappig...

De terugweg hadden we het iets warmer door de sake...

Het fotograferen was heel leuk onderweg... zoveel mooi.

Zeer leuke ervaring, nog een nachtje in Cho ra en met de bus terug naar Thai Nguyen.