Koh Lanta

31 maart 2013 - Koh Lanta, Thailand

Koh Muk Koh Kradan

Koh Kradan Koh Kradan

Nog enkele laatste fotokes om onze reis af te sluiten... Het is prachtig, de zee buitengewoon blauw en doorzichtig, de zon schijnt te hevig... ik zelf lig in de schaduw en hou zo van de zon ;-)

We hebben al veel gesnorkeld en de prachtige onderwater wereld een stukje kunnen bewonderen, gekajakt,  in grotten gezwomen, enz... Voor meer fotos kan je nog naar de foto map hihi.

Tot in Belgie lieve volgers... nu nog een paar dagen hier en dan naar Ayu om onze fietsen op te laden...en de vlieger op. Zie maar dat de zon daar voor ons schijnt of we bevriezen terplaatse :-)

1. Luc en Stien:
    31 maart 2013
    Het zonneke zal misschien wel schijnen maar voor warmte zal je bij familie en vrienden moeten zijn als het weer zo blijft. Brengen jullie maar wat weersverbetering mee! Lieve groetjes en tot snel, Stien en Luc
  2. Bo:
    31 maart 2013
    Hey Inge en dirk,
    Geniet van die laatste dagen en wij zijn benieuwd naar al jullie verhalen en foto's. Het zal waarschijnlijk even heel druk zijn maar hopelijk moeten we niet te lang wachten want ik heb jullie gemist :-). De foto's en blog zijn fantastisch.
    Dikke kus van ons
  3. Pros en rita:
    1 april 2013
    hallo hier mama als goed hier maar koud als ik je aan het zie staan
    dan wouw een tijdmachine om me naar daar te flitsen;
    maar ja dat gaat niet
    nu schijnt de zon en achter glas heel goed papa is nog gaan werken maar het gaat niet zo goed Ook weer last van zijn voet
    je weet oud worden he dat geld voor ons twee!
    zelfs voor de hond want die is ziek zijn nieren werken niet goed veel overgeven dokter geweest spuit een paar dagen terug spring levend en eten. Nu terug overgeven we zullen zien wat arts zegt te slecht spuitje ?15jaar he maar we zullen zien!!!!
    kusjes voor jullie twee ook van papa
  4. Maria Guerit:
    1 april 2013
    Hoi Dirk en Inge, ja jullie hebben een fantastische reis "bijna" achter de rug, een reis vol belevenissen, een verhaal om eindeloos over te vertellen, een reis met jullie twee, samen véél beleefd, en waarschijnlijk ook elkaar "nog" beter leren kennen, een reis die onvergetelijk voor het leven in jullie hoofd en hart zal verder leven, intense momenten, voor eeuwig en altijd! Een belevenis die je misschien nooit meer meemaakt, alhoewel.......zeg nooit, nooit!!
    Geniet nog van elk moment, goeie reis terug naar belgenland, en kleed je warm, want in België is het nog steeds ijskoud!!!! Groetjes van Maria en Marc
    Knuffel en jou jullie goed.